כיצד למקד כספים לחו”ל עבור העמותה שלך? 

גיוס כספים הוא האתגר הגדול ביותר בניהול לא ממשלתי. יש לך ארגון ללא מטרות רווח הפועל למען שיפור הנזקקים והעניים. אתה מכין תוכניות מפורטות לספק מזון לרעבים. אבל הצלחת התוכניות החברתיות שלך תלויה בתרומות שמגיעות מתורמים. 

כיצד לקבל תרומות עבור העמותה שלך? 

אתה יודע שתרומות מגיעות מתורמים. אם אתה רוצה להגדיל את הכספים שלך, אתה צריך לפנות לכמה שיותר תורמים. הדבר הראשון הוא להכין רשימה מפורטת של תורמים פוטנציאליים שאליהם אתה יכול לפנות לעזרה. כאן תוכלו להיעזר בחברת ייעוץ מנוסה. 

אתה צריך לעשות שיעורי בית כדי לכווןקרנות בחו”ל. ראשית, עליך לדעת שתורמים בינלאומיים תומכים רק בקבוצות רשומות ללא מטרות רווח. כמו כן, עליך לקבל אישור לקבלת תרומות מתורמים בינלאומיים. ברגע שיש לך את ההרשאות הדרושות, תוכל להתחיל למקד לתורמים.

בואו נדון בצעדים שיכולים לעזור לפנות לתורמים 

1. הכן את התיק שלך 

אתה צריך להציג את ה-NGO שלך כקבוצה אמינה לתורמים. אתה צריך לשמור את כל המסמכים הדרושים שלך מוכנים לבדיקה של תורמים פוטנציאליים. לדוגמה, עליך להצטייד במסמכים מספיקים כדי להוכיח את ערכה של קבוצתך ללא מטרות רווח. אתה יכול להכין מסמכים מפורטים כדי להציג את עבודתך לתורמים. 

2. פנו לתורמים 

התקרבות לתורמים היא חלק חשוב ניהול עמותה. עליך לכתוב בקשות מענקים מפורטות כדי לעדכן ולהכיר את התורמים הפוטנציאליים של עבודתך. כמו כן, עליך לעקוב אחר הבקשות שלך כדי לדעת אם הבקשות שלך מאושרות. כדאי לדעת מתי הזמן הנכון לפנות לתורמים, כדי למקסם את הסיכויים לתרומות.

3. הזמן תורמים למשרדך 

הדרך הטובה ביותר להרשים תורמים היא לברך אותם במשרדך. אתה צריך להזמין אותם לבקר במשרד שלך כדי לראות את העבודה שלך. או שאתה יכול לבקר תורמים פוטנציאליים כדי להציג בפניהם את קבוצתך ללא מטרות רווח. אתה יכול לשכנע את התורמים במהלך הפגישה שלך לתרום כסף לקבוצה שלך. כאן תוכלו להיעזר ביועץ מנוסה. היועץ ילווה אותך לתורמים ויעזור לשכנע את התורמים. 

סיכום

אם אתה רוצה להגדיל את המענקים שלך, עליך לכוון קרנות לחו”ל. אתה יכול בקלות למצוא תורמים רבים ברמה בינלאומית, אבל אתה צריך להציג את ה-NGO שלך כקבוצה אמינה ללא מטרות רווח. כאן תוכלו להיעזר בסוכנות ייעוץ מובילה. יועץ יכול להציע למקד לתורמים בינלאומיים.


Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started