איך לעשות גיוס כספים לעמותות? 

המענקים הגדולים ביותר לארגונים ללא מטרות רווח מגיעים מעולם התאגידים ומסיבה זו, כל הקבוצות ללא מטרות רווח עוקבות אחר יזמים לכספים. ארגונים לא ממשלתיים מכוונים לבתי עסקים גדולים, לחברות רב לאומיות ולחברות תאגידים כדי לקבל כספים עבור התוכניות שלהם. 

כיצד ארגונים לא ממשלתיים מכוונים לחברות גדולות? 

קבוצות ללא מטרות רווח שוכרות סוכנויות יחסי ציבור כדי להתחבר לתורמים בעלי שכר גבוה. הם מארחים אירועים חברתיים ותרבותיים שבהם הם מזמינים תורמים כאורחים ראשיים. הם מחנכים את התורמים על התוכניות שלהם, המוטבים ואבני הדרך שהושגו. עם זאת, שכירת יועץ לגיוס כספים היא הדרך הטובה ביותר למקד את התורמים ולעמוד ביעדי הגיוס שלך. 

מיהו יועץ גיוס כספים? 

כפי שעולה מהשם, האדם מנוסה בגיוס כספים לעמותות. יועץ עובד אחרת. הם יוצרים מאגרי מידע של תורמים פוטנציאליים ומשתפים את מאגרי המידע עם לקוחותיהם שהם קבוצות ללא מטרות רווח. כמו כן, יועץ לוקח אחריות מלאה על חיבור ארגונים לא ממשלתיים לתורמים באמצעות דרכים שונות של יחסי ציבור כמו פגישות וביקורים. 

כאשר אתה ניגש לעסק כולו לתרומה, עליך קודם כל להציג את עצמך ולהציג בצורה מעניינת את ה-NGO שלך. אתה צריך לדעת שהרושם הראשוני הוא האחרון. אם אתה יכול לעשות רושם טוב על תורם בפעם הראשונה, אתה יכול לצפות לתרומות חוזרות מהתורם. 

יועץ מנוסה ידע היכן לחפשמענקים לעמותות. היועץ ייקח אחריות על איתור תורמים. כמו כן, היועץ יישאר מחובר לתורמים. היועץ יכתוב בקשות למענקים ויציג מצגות כדי לשכנע תורמים לתרום כסף לעמותה שלך. 

עם יועץ שעובד עבור ה-NGO שלך, לא תצטרך לדאוג לכלום. היועץ ידאג לצרכים שלך הקשורים לכספים. הם יציעו דרכים להגביר את יחסי הציבור שלך עם תורמים ולקחת חלק פעיל בהשגת כספים לקבוצה ללא מטרות רווח שלך. הם ייקחו אחריות על העמידה ביעדי גיוס התרומות שלך. 

מהם דמי השירות של יועץ? 

יועצים גובים עמלות עבור גיוס כספים לעמותות, אך החיובים משתנים מייעוץ אחד לאחר. כמו כן, צריכה להיות מעט טרחה בתשלום דמי שירות כאשר מובטחת לך העזרה האמיתית. יועץ ייתן יותר החזר על ההשקעה.
 

שילוב ידיים עם יועץ יגרום לך להיראות מקצועי. כמו כן, תסכים שיועץ מנוסה הוא האדם המתאים לסנגור עבור ה-NGO שלך. הם יכולים להציג את קבוצתך ללא מטרות רווח בצורה הטובה ביותר ולהגביר את המוניטין שלך.

Website: https://mgc.co.il/

Design a site like this with WordPress.com
Get started